יין ישמח לבב אנוש, מדוע יין טוב ליותר ממצב הרוח שלנו?

יין ישמח לבב אנוש-יין למצב רוח טוב

כולנו מכירים את האמרה יין ישמח לבב אנוש, שתיית יין במידה מביאה למצב רוח טוב, הצרפתים לדוגמא מביאים כמעט לכל ארוחה יין, כחלק בלתי נפרד מהחוויה הקולינרית, לאיטלקים יין מקומי וכמעט לכל אומה יש את היין שלה, כחלק ממסורת עתיקת יומין.

יתרונות רפואיים של שתיית יין מבוקרת

אבל ליין יש גם הרבה יתרונות בנוסף לכך כגון יתרונות רפואיים. ביין בעיקר אדום, ישנם נוגדי חימצון שמאיטים את תהליך ההזדקנות, ועוזרים להילחם בסרטן. מחקר נוסף הראה שכוס יין אחת ליום טובה לשימור הזיכרון ומניעת דימנציה בגילאים מבוגרים, יין עוזר למנוע הסתיידות של העורקים ומעלה את הכולסטרול הטוב HDL מה שיכול למנוע התקפי לב או שבץ.

מחקרים נוספים הראו ששתיית יין מבוקרת כל יום יכולה לעזור בשריפת קלוריות ושמירה על משקל תקין, ועוזרת במניעת סוכרת מסוג 2.

יין רומנטיקה משפחה וחברים

וכמובן בוא לא נשכח את הרומנטיקה, כוס יין בערב עם בת או בן הזוג או סיור יינות ביום חופש, יעשה פלאים לזוגיות, יחבר יקרב ויחזיר את הרומנטיקה. נסיעה עם המשפחה תעשיר את עולם הילדים ואותנו, נראה מהיכן הגיע היין, ממה מורכב תהליך עשיית היין, נסייר בכרם ונראה את התהליך עד המוצר הסופי. כמו כן ביקור עם חברים הוא תמיד כייפי ומומלץ, אפשר לשלב את הביקור עם טיול בצפון הקסום, לטייל במקום עצמו היכן שהיקב נמצא, ואם ישנם חובבי יין בינינו אז על אחת כמה וכמה..

המלצות ליקבים בצפון

אחד מהמקומות הטובים בארץ לעשיית יינות הוא אזור הצפון, בצפון ישנם מגוון של יקבים מקומיים וטובים. אז אם אתם בחופשה בצפון מומלץ לקפוץ ליקבים מקומיים כגון יקב עמרם שברמות נפתלי, לטעום ממגוון יינות מעולים מייצור מקומי, לעיתים עם גבינות מקומיות. היין נעשה באהבה רבה ובהקפדה על ידי אנשים שאוהבים לעשות יין, האנשים מקסימים וישמחו לערוך אתכם סיור ביקב ובחווה, ניתן גם להתעניין בפסטיבל יינות נערך פעם בשנה. את הסיורים מומלץ לתאם מראש, אז לחיים ולבריאות!

לתיאום סיור לחץ כאן

דילוג לתוכן