יקבים פתוחים בשבת – לסוף שבוע רומנטי במיוחד

מהו הערך המוסף של ביקור ביקב עם בני זוג? מדוע כשמתכננים פעילות זוגית רומנטית כדאי לתת עדיפות ליקבים שפתוחים בשבת? ומה בעצם כולל סיור ביקב בוטיק?

הדרך הטובה ביותר לחגוג סוף שבוע רומנטי עם בני זוג היא לשלב סיור ביקבים פתוחים בשבת כאטרקציה מרכזית. הסיור כולל טעימות יין וגבינות ובמהלכו מקבלים בני הזוג הדרכה על היקב ועל זני הענבים שגדלים בו, כדי שיוכלו בעתיד להעריך כל לגימת יין מנקודת מבט מודעת יותר. לפיכך, לסיור ביקב יש ערך מוסף ייחודי, שכל אוהבי היין יכולים ליהנות ממנו לאורך חייהם,

והאמת היא שאין פעילויות רבות אחרות בשבת אשר מציעות את אותם היתרונות.

עושים שבת ביקב עמרם

יקב עמרם הוא יקב בוטיק קטן ומשפחתי במושב רמות נפתלי שמתאפיין ביחס אישי לכל לקוח. אנו מזמינים אותך להגיע לסיור ביקב ומבטיחים גם לבני הזוג שלך חוויה בלתי נשכחת.

מטרתנו היא להראות לך מקרוב את אופן ייצור היין, להסביר לך על הבדלים בין זני ענבים ולגוון עבורך את אפשרויות הבילוי בשבת, תוך העשרת הידע שלך.

נוסף על כך, הסיור ביקב עמרם ישאיר אותך עם טעם של עוד ויכניס אותך לאווירה הנכונה לקראת השבוע החדש!

למה לבקר ביקב עם בני זוג?

ביקור ביקב הוא בדיוק מה שבני זוג צריכים בשביל ליהנות זה מזה – ולצאת מחויכים.

ראשית, הסיור עצמו נערך באווירה פסטורלית ומומלץ להגיע אליו אף כחלק מחגיגות ימי נישואין, ימי הולדת או אירועים מיוחדים. שנית, שתיית היין מורידה מגננות וכך מאפשרת לבני הזוג לצבור חוויות שמלוות אותם עם כל חליצת פקק בקבוק בעתיד, הרבה לאחר שהסיור מסתיים.

היתרונות של יקבים פתוחים בשבת

שעות הפתיחה בשבת הופכות את הסיור ביקב לרלוונטי עבור בני זוג העסוקים במהלך השבוע. כמו כן, גם הורים לילדים מעדיפים להגיע לסיורים בשבת כדי ליהנות מכמה שעות של שקט. הסיור בשבת זהה לחלוטין לסיור באמצע השבוע, למעט האווירה החגיגית ותחושת הרוגע שמלווה את בני הזוג מהרגע הראשון.

מאפיינים בולטים של סיור ביקב בוטיק

סיור ביקב בוטיק מעניק לבני הזוג תנאים מושלמים לחוויה אידיאלית. בניגוד ליקבים גדולים והמוניים שבהם בני הזוג לא מוצאים פנאי ושקט, ביקב בוטיק ישנה השקעה גדולה בפרטים הקטנים. יקבי עמרם פתוחים בשבת על מנת להקל על קהל היעד והלקוחות,

הם זמינים גם עבור מי שנמצא בעיצומה של חופשה רומנטית ואפשר להגיע אליהם באופן ספונטני או בתיאום מראש. בסופו של דבר, המטרה היא שבני הזוג ייהנו מהסיור ביקב ושהם יקבלו בו את היחס שמגיע להם.

יקב עמרם – בשביל החוויה שלך

ביקב עמרם שבמושב רמות נפתלי אנו מזמינים אותך להתנתק קצת מהאווירה בישראל, לטעום יין ברמה שלא הכרת ולהגיש כמו באירופה יחד עם בני הזוג.

אנו פתוחים עבורך גם בשבת וכל אחד מהנציגים ישמח לתת לך את ההסבר המלא על היקב והענבים. לבסוף, אנו ממליצים לך לדאוג מעכשיו למקום בסיור הבא ולהשאיר פרטים באתר כדי לראות מקרוב יקבים פתוחים בשבת או להזמין יין משובח בלחיצת כפתור.

דילוג לתוכן