יקבים בצפון – לבילוי זוגי מושלם

מדוע אוהבים בני זוג רבים לטייל דווקא ברחבי הצפון? אילו אטרקציות ניתן לשלב עם יקבים פתוחים בשבת ומהם היתרונות של טעימות יין וגבינות בצפון?

רוב חלקה הצפוני של ישראל נמצא באזור של אקלים ים תיכוני ושונה מהותית מזה שמאפיין את אזור המרכז והדרום. כתוצאה מכך, באזור הצפון יש תוואי גיאוגרפי שונה והמון שמורות טבע, מקומות בילוי וכמובן צימרים שיכולים להתאים לחופשה זוגית ורומנטית.

כמו כן, אם ברצונך למצוא יקבים בצפון שפתוחים בשבת – יקב עמרם הנו מוקד עלייה לרגל עבור בני זוג שמחפשים פעילויות ואטרקציות בסופי השבוע.

מזמינים אותך להצטרף לחוויה.

יקב עמרם הוא כל מה שדמיינת כאשר תכננת את הבילוי הרומנטי באזור הצפון.

אנו נתאם עבורך סיור בלתי נשכח ביקב משפחתי, אינטימי וקטן ונראה לך איך מפיקים יין משובח. נוסף על כך, נשמח להגיש לך טעימות יין וגבינות בצפון עם ארומה מקומית שאין באף מקום אחר בישראל.

היתרונות של טיול זוגי בצפון

אזור הצפון מציע לבני זוג חוויה בלתי נשכחת לכל אורך השנה.

בעונות הקיץ והמעבר האקלים בצפון ידידותי, מזג האוויר יבש והטמפרטורות משעות הערב ועד הלילה נוחות לבילוי בחוץ או בפנים. מנגד, בעונת החורף אפשר להגיע לצפון כדי לטעום אקלים קריר ולשלב את הביקור עם פעילויות בחרמון, בשיפולי ההרים ובנחלים השוצפים. בני זוג מתאהבים במהירות במאפייני הטיול ובכל רגע נתון הם יכולים לשדרג אותו עם אטרקציות שונות.

אטרקציות מומלצות לבילוי רומנטי

בני זוג בטיול רומנטי בצפון צריכים למצוא אטרקציות שמתכתבות עם מאפייני החופשה שלהם. רוב הזוגות מגיעים לצפון כדי לישון בצימרים והתאריכים המבוקשים הם בסופי שבוע, אז רצוי לברר מראש על טעימות יין וגבינות בצפון ולהזמין מקום לסיור. במקביל, ניתן לשלב סיור ביקב בצפון יחד עם טעימות של יין וגבינות. כך נהנים מכל העולמות ויוצאים מבושמים ומרוצים מאטרקציה זוגית, מהנה ומרעננת.

יקבים בצפון לחובבי יין

זוגות שמגדירים את עצמם חובבי יין יודעים שאין תחליף לביקור ביקב כאשר הם מגיעים לאזור הצפון.

האזור שופע גפנים, נופים ושדות פתוחים והוא נחשב אידיאלי עבור הפקת סוגים נדירים של יינות. במסגרת הסיור יכולים בני הזוג להצטלם על רקע הגפנים ולהיכנס למרתפי יינות כדי לשאוב השראה. סיורי היין ביקבים מועברים על ידי ייננים מוסמכים ובכל רגע נתון יכולים בני הזוג לשאול שאלות ולהתעניין בתהליך הכנת היין.

מוזגים עניין ותוכן לחופשה הזוגית הבאה שלך

ביקב עמרם ישמחו לתאם עבורך סיור טעימות יין וגבינות גליליות. היקב שלנו נמצא במושב רמות נפתלי שבגליל העליון ובמרחק נסיעה קצרה מכל הצימרים המובחרים. אנו נראה לך כיצד מכינים את היין, איפה הכל מתחיל ומה אנו עושים בשביל לשמור על האיכות.

אם ברצונך לארגן חופשה רומנטית מושלמת, רק נותר לך להשאיר פרטים בטופס יצירת הקשר ולתאם ביקור ביקב בצפון ואירוח של משפחה אוהבת.

דילוג לתוכן