טעימות יין בצפון

טעימות יין בצפון ביקבי הבוטיק של הגליל העליון

שבילי הגליל העליון הקסומים מושכים אליהם כבחבלי קסם מבקרים ומטיילים רבים מהארץ ולמעשה גם מהעולם הרחב. שבילי הגליל הקסומים טומנים בחובם לא רק מראות נפלאים ומשובבי נפש אלא לעיתים גם טעמים מיוחדים ולא פחות נפלאים. אנו מדברים על הטעמים של יינות נהדרים שמופקים על ידי תעשיית היין המקומית הגלילית, שמורכבת מהרבה מאוד יקבי בוטיק ייחודיים.

אם גם אתם אוהבים את החיים הטובים, אם גם אתם רוצים לחוות מהקסם הגלילי ומהקסם של יקבי הבוטיק הנפלאים, אנו מתכבדים להזמין אתכם לחוויה של טעימות יין בצפון. זוהי חוויה נפלאה ומיוחדת, עם טעם נהדר ואפילו – עם טעם של עוד.

100

סוד החיים הטובים

החיים הטובים יכולים לקבל מאפיינים שונים ומגוונים. לכל אדם יכולה להיות הגדרה משלו לחיים טובים אולם עבור כל האנשים, כמעט ללא יוצא מהכלל, אוכל טוב ומשקה טוב לצידו הם מרכיבים הכרחיים לחיים טובים באמת.

כאשר מגיעים לחוויה של טעימות יין בצפון לומדים להכיר רובד מיוחד של החיים הטובים כפי שלא תמיד ניתן למצוא במקום אחר. ביקבי הבוטיק היפהפיים, חלקם בבעלות ובניהול משפחתיים של יותר מדור אחר, נפגשים מקצוענות של יין עם יכולת הבחנה מושלמת בייצור נכון ומוקפד של כל בקבוק ובקבוק. כאשר מגיעים לחוויה טעימה ואפילו משכרת של יינות בוטיק בגליל העליון, על רקע הנוף הגלילי וכל המראות הציוריים נהנים מטעימה מיוחדת של חיים מאושרים, קרוב לטבע.

טעימות של בוטיק

הגליל העליון הוא ביתם של חקלאים וכורמים רבים, של מגדלי ענבים, של מיצרי יין. מכיוון שלא ניתן לפרט להלן על כל יקבי הבוטיק הנפלאים ואפילו לא על מקצתם בחרנו לתאר לקורא יקב בוטיק שמגלם את הטעם הגלילי במלוא הדרו.

יקב עמרם אולי איננו הוותיק מבין היקבים הנפלאים של הגליל אולם יש לו בהחלט ייחוד מרתק וסיפור מעניין. היקב, שמציע סיורים מיוחדים וחוויה נפלאה של טעימות יין הוקם לפני יותר מעשרים שנה על ידי עמרם אזולאי. לא היה זה חלום של בן עיר להתקרב אל הטבע כי אם חלומו של בן מושב שעסק עשרות בשנים בגידול גפנים ליין. לאחר שגידל גפנים וסיפק אותם לייננים מובילים אחרים החליט לבסוף עמרם ללמוד גם את סוד ייצור היין האיכותי וכך בא לעולם יקב בוטיק נוסף. מה רבה הייתה השמחה כאשר גם הבן החליט להצטרף ולאחר הסמכה מקצועית השתלב באופן טבעי ביקב הבוטיק לצד האב.

כיום, מזמינים האב והבן, אוהד, את הציבור הרחב של חובבי היין והמתעניינים לטעימות נפלאות וסיפורים ממקור ראשון. אפשר לטעום, להכיר את תהליך יצור היין וישונו, ללמוד ולטעום את סוגי הזנים והיינות השונים וניתן ללוות את הלגימות גם עם ארוחה קלה, עם גבינות או מטעמים אחרים

פשוט מתקשרים ומגיעים

חלק מיקבי הבוטיק הנפלאים של הגליל העליון מזמין את הציבור להגיע לטעימות או לסיורים בתקופות של פסטיבלי יין כגון בשביל היין או בחופשות וזמנים שמתאימים לטיולים. יש גם יקבים ובהם זה של עמרם אזולאי שמציע גם סיורים וטעימות שניתן להגיע בתיאום מראש, לא רק בסמוך לפסטיבל כמו בשביל היין.

כאשר לא צריך יותר מטלפון אחד בכדי ליהנות מטעימות של יין ומחוויה נפלאה לא צריך להתלבט. כאשר אפשר להגיע עם בני זוג או עם חברים, לבד או בקבוצה, לא קשה למצוא סיבה טובה ליהנות מהחיים הטובים. זה לא רחוק. זה לא אי שם. זה כאן, קרוב, אצלנובגליל.

דילוג לתוכן